Omdömen

Christyle officiellt:
 
 

Christyles halsband "Följ ditt hjärta" i Hjärt-lungfondens tidning "Forskning för hälsa" nr.4.
 

Christyles smycken i musikvideo! Klicka här!
Smyckena syns i scener när Alex bär jeansjacka! :)


Ombloggat:
http://adaras.se
 
 
Kundernas omdömen
 
Carolilne Roligs: 2011-06-21 Hej hej!!!! Nu har jag fått korsörhänget och jag är supernöjd verkligen!! :D Det gjorde min dag haha! Tusen tusen tack. :)
 
Johanna Emas-Helsing, Finland: 2011-01-22 Hej! Idag kom äntligen smyckessetet! Och det är alldeles alldeles BERÅDANDE! TACK! Jag är så glad att jag hittade dina sidor! Förr eller senare blir det flera beställningar och jag tror mera på det där förr än senare! :) Vilket handalag du har, otroligt vackert! Inte för mycket bling-bling utan just passligt för mej. Härligt vintrigt. Tusen tack, ha det gott! /Johanna

Karin Märs: 2010-12-25 Jag vill bara tala om att den här tjejen gör så fina smycken, jag har köpt av henne och är jättenöjd, jag har beställt mer av henne som kommer i dagarna! Ville bara säga att jag rekomenderar hennes smycken! Fantasifullt och till bra priser dessutom!
2010-12-28 Fick armbanden idag, dom var jättevackra, tjusiga och jag är mer än nöjd! Hör av mej snart igen med en ny beställning! Jättetack, du är så duktig Christine! Kramar!


Gina Wiberg:
Superfina armband som jag har blivit stolt ägare till! Hade inte kunnat bli nöjdare! Hoppas att du fortsätter för jag kommer definitivt köpa fler! Rekommenderas, rekommenderas, rekommenderas! ♥

Maria Serkitjis: Tack så mycket för det fina armbandet :) Det hade en underbart härlig färg och var lätt att ha på sig. Passar till det mesta och kan även användas tillsammans med andra armband som en liten färgklick till silver, svart eller guld.

Ulrika Henriksson: Jag tycker dom är grymt bra gjorda! Helt underbara och köper gärna en sån nyckelring omgående♥

Monika Westerberg: Tack för mina armband! Sååå fina! Kram

Karolina Magnusson: 1. Christine tack för smyckerna som kom med posten idag. Är toppen nöjd :) Du gör så fina saker. Kram
2. Riktigt snygga grejer, kommer att använda mina till midsommar :)

Frida Hellgren:
Heej! Tack för armbandet =) Det blev jätte fint! Kram

Pernilla Korhonen:
Jisses vad duktig du är hjärtat! Superfina armband! You go girrrl ♥





Vill du också ge ditt omdöme?
Skriv till mig i kommentarer eller maila [email protected]
Trackback
dar kvar på erbjudandet!
RSS 2.0